torsdag den 3. marts 2011

Kan det passe at jeg nu også er blevet en bloglæser?

Jeg havde aldrig i mit liv forestillet mig at jeg skulle begynde at læse blogs, men tror nu at jeg må overgive mig. Den kære Maja viste mig en af de blogs hun læser og jeg må sige at jeg er overrasket positiv.
http://marenuthaug.wordpress.com/ - Maren, er jeg faldt for. Hun er både sjov, sød og en smule irriterende. Maren er 37 år, bor i københavn og mener selv at hun har 100 børn som egentlig kun er 3. Er gift med "smukke" Allan. fortæller om sin hverdag og om at købe hus hvor der i sidste ende ikke er råd til at købe døre til alle rum. Hun skriver om alt lige fra fastelavn til film hun har set. Tegner små sjove tegneserier til forskellige aviser og blade -Fra BT til MOM magazine. Skriver klummer i Jyllandsposten, Tænk og Vi forældre. Er selv forfatter og har skrevet sine egne små søde bøger. Hun elsker hendes børn så højt at hun kunne tude. Men tænker tit hvor er takken? Som hun selv skriver følte hun sig bedre behandlet, da hun som 15 årig stod bag disken i en videokiosk til 30 kroner og en blotter kom ind og viste klokkeværket. Han tog i det mindste bukserne på igen. Min 2 årig ville række tunge og kyle bukserne i hovedet på mig".
kort og godt skriver hun med egne ord om Hus, børn, lort og vanilje.

Det er en super blog. som kan anbefales. Jo mere jeg læser, jo mere vild bliver jeg med hende. Jeg vil i hvert fald læse hendes blog fra nu af.

2 kommentarer:

  1. Ih Rikke. Den er altså også god. Er glad for, jeg kan inspirere :)

    SvarSlet
  2. Gir jer helt ret, det er virkelig en god/sjov blog hun har lavet sig der hende Maren :)
    Hun er fantastisk til at formulere sig skriftligt, så en lille hverdags ting bliver utrolig sjov og underholdende at læse om!

    SvarSlet